• Diensten
    • Funnel Focus Scan
    • Klant Focus Sessie
    • Journey Audit
  • Journey’s
    • Klantreis
    • Zorgpad
    • Leerroute
    • Medewerkersreis
    • Zelfontwikkeling
  • Artikelen
  • Over
    • Over Consultancy
    • Orly’s Journey
  • LET’S FOCUS
  • Diensten
    • Funnel Focus Scan
    • Klant Focus Sessie
    • Journey Audit
  • Journey’s
    • Klantreis
    • Zorgpad
    • Leerroute
    • Medewerkersreis
    • Zelfontwikkeling
  • Artikelen
  • Over
    • Over Consultancy
    • Orly’s Journey
  • LET’S FOCUS

CUSTOMER

 journey consultancy

Lagere drempels - Hogere tevredenheid - Maximale waarde
> Meteen een momentje plannen < 

mei 11, 2025

Notitieblok met uitleg van SMART-doelen en de afkorting KPI (Key Performance Indicator).

Wat zijn KPI’s? Zo kies je de juiste en groei je doelgericht

mei 11, 2025

Vrouw bekijkt tablet met creditcard in de hand, terwijl optimalisatiestappen voor lagere klantacquisitiekosten in beeld staan.

Meer klanten, lagere Customer Acquisition Cost: dit is het stappenplan

mei 5, 2025

Een hand stopt een munt in een automaat waar een biljet van vijftig euro uitkomt — metafoor voor rendement en ROI

ROI als KPI: slim investeren in je klant voor maximale groei

mei 5, 2025

Meer winst, zonder meer klanten: Zo verhoog je LTV

mei 5, 2025

Een metalen emmer met lekkende gaten die water verliest, voorzien van labels als 'Customer Acquisition Cost', 'Klanttevredenheid', 'Loyaliteit' en 'Retentie', als visuele metafoor voor het belang van klantbehoud

Stop met klanten lekken: Dit is hoe je praktisch retentie verhoogt

april 26, 2025

Marktonderzoek mensen opd e markt, telling concurenten telling

Zo voer je praktisch marktonderzoek uit (zonder tijd te verspillen)

april 26, 2025

concurrentie twee mannen armen die worstelen voor geld

Concurrentieonderzoek doen? Zo maak je snel een krachtige concurrentieanalyse

april 19, 2025

voorbeeld van persona, vrouw die zit met kwantitatieve informatie over haar

Zo maak je een persona in 5 simpele stappen

april 19, 2025

Vrouwen lopen winkelend door een modezaak met shoppingtassen; aan de rechterkant staan labels voor klantreisfases: bewustwording, engagement, conversie en loyaliteit

Wat is een klantreis – en waarom jij die (nu) moet optimaliseren

april 12, 2025

Illustratie van een trechtervormige funnel die publiek omzet in klanten

Hoe werkt een Marketing funnel? Bouw een strategie die werkt

Laad meer...

Klaar om de focus te verleggen?

Plan hier een kennismaking in
Orly Vlot Logo link naar homapage
Orly Vlot Consultancy
  • info@orlyvlot.nl
  • Kastanjelaan 400 Eindhoven
  • NL83 BUNQ 2083 0968 51
  • KvK 88640256
  • Btw NL004640915B38
Handige links
Journey's
Over ons
Contact

Algemene voorwaarden
Privacy en cookiebeleid
DIENSTEN
  • Funnel Focus Scan
  • Klant Focus Sessie
  • Journey Audit
  • Volg ons op LinkedIn !
partners
partners
Easylog Partner
MailBlue Partner
Typeform Partner
Plug&Pay Partner
Huddle Partner
Phoenix Partner
Systeme Partner

ORLY VLOT CONSULTANCY © 2025