CUSTOMER

 journey consultancy

Lagere drempels - Hogere tevredenheid - Maximale winst

Wat is een journey?

Journey (zelfstandig naamwoord)
Uit het Engels: het ondernemen van een reis.

Een Journey is het complete traject dat een persoon – zoals een klant, patiënt, student of werknemer – aflegt bij het interacteren met een organisatie. Het omvat alle stappen, interacties en ervaringen, zowel fysiek als digitaal, die bijdragen aan hoe iemand jouw product, dienst en organisatie ervaart. Tijdens deze dynamische ervaring variëren emoties, drijfveren, verwachtingen en resultaten. "

opzoek naar rode vlaggen

De perfecte organisatie bestaat niet, wel zijn er genoeg organisaties die iets goed doen! Maar nooit alles, als Journey Consultants gaan we op zoek naar de rode vlaggen, waar zitten de grootste kansen. Vaak zie je het al aan de buitenkant, maar binnen de organisatie merk je het aan bijvoorbeeld aan van de volgende rode vlaggen:

Lage conversie tot actie

E-mails worden niet geopend, buttons op webpagina’s worden niet geklikt, en leads haken af.

Niet tevreden

Veel klachten, slechte reviews, en je dienst of product wordt niet aanbevolen.

Wel omzet weinig winst

Een slechte propositie, zware bedrijfsprocessen of niet optimale product markt fit.

Slechte doorloop

Patiënten stoppen hun interventie, of studenten haken af bij een cursus.

Lage loyaliteit

Klanten komen niet terug en doen geen herhaalaankopen.

Lage retentie

Abonnementsklanten zeggen vroegtijdig op, of klanten blijven slechts korte tijd actief.

Verleg de focus

Lifetime value (LTV )
Uit het Engels: waarde over de gehele levensduur.

"De volledige waarde-uitwisseling tussen een individu en een organisatie gedurende de gehele duur van hun relatie."


Wanneer de mens en de waarde die je voor hen creëert centraal staan, verschuift de focus van cijfers naar relaties. Als Journey Consultant helpen wij organisaties om Lifetime Value te optimaliseren in elke stap van de klant-, patiënt-, student- of werknemers reis. We verlagen drempels, verhogen tevredenheid en maximaliseren winst!

Klaar om de focus te verleggen?

>