CUSTOMER

 journey consultancy

Als Journey Consultant helpen wij organisaties om de klant-, patiënt-, student- of werknemers reis te optimaliseren. We verlagen drempels, verhogen tevredenheid en maximaliseren winst!

Wat is een journey?

Journey (zelfstandig naamwoord)
Uit het Engels: het ondernemen van een reis.

Een Journey is het complete traject dat een persoon – zoals een klant, patiënt, student of werknemer – aflegt bij het interacteren met een organisatie. Het omvat alle stappen, interacties en ervaringen, zowel fysiek als digitaal, die bijdragen aan hoe iemand jouw product, dienst en organisatie ervaart. Tijdens deze dynamische ervaring variëren emoties, drijfveren, verwachtingen en resultaten. "

Verleg de focus

Lifetime value (LTV )
Uit het Engels: waarde over de gehele levensduur.

"De volledige waarde-uitwisseling tussen een individu en een organisatie gedurende de gehele duur van hun relatie."


Wanneer de mens en de waarde die je voor hen creëert centraal staan, verschuift de focus van cijfers naar relaties. Als Journey Consultant helpen wij organisaties om Lifetime Value te optimaliseren in elke stap van de klant-, patiënt-, student- of werknemers reis. We verlagen drempels, verhogen tevredenheid en maximaliseren winst!

Klaar om de focus te verleggen?

>